הפקת אירועי חברה היא מנת חלקם של רוב בעלי החברות. ככל שהחברה גדולה יותר, כך גם ההפקה כרוכה ביותר תכנון והשקעה. אירועי חברה הם קודם כל אירועי גיבוש עבור העובדים ועל מנת להבטיח את הנאתם של המשתתפים כדאי לחשוב על אירוע שיכלול תכנים כמה שיותר מעניינים, מאתגרים ומלאי חוש הומור. הדרך הטובה ביותר לשלב בין האלמנטים הללו היא לארגן מופע סטנדאפ כחלק מהכנס או האירוע. במקום להשקיע הון תועפות בתפריטים, כדאי דווקא לטפח את המזון לנפש ולגרום לעובדים לצחוק ולחייך כמה שיותר, הרחק מהתכנים הרציניים והעמוסים שמקיפים אותם בשגרת היומיום.
מופע הסטנדאפ אינו חייב להיות מופע סטדנאפ סטנדרטי בו הסטנדאפיסט עומד על הבמה ומעלה מונולוג משעשע אלא גם מנחה מקצועי בעל יכולות תיאטרליות וחוש הומור מפותח המסוגל להכניס תכנים משעשעים לתוך הרצאות בנושאים הקשורים לחברה ולהציג אותם באופן שמתקרב למופע סטנדאפ לכל דבר.
מובן שניתן לשלב הרצאות בנושאים הקשורים לחברה עם מופע סטנדאפ שיהווה אתנחתא משעשעת בין ההרצאות של אחד האומנים המוכרים בארצנו כמו שלום אסייג או אלי יצפאן, אך יש לקחת בחשבון שצריך לסגור עניינים אלו כמה שבועות או אף חודשים מראש היות שלוח הזמנים של אומנים מצליחים עמוס.
לפני שבוחרים באומן, חשוב להחליט קודם כל על נושא כללי של הכנס או האירוע שלכם, לאחר מכן לבדוק מהו התקציב שעומד לרשותכם, לעשות סקר שוק ולבדוק אילו אומני סטנדאפ מתאימים לתקציב שלכם (אומנים שונים גובים תקציבים שונים, בהתאם לרמת המוכרות שלהם וההפקה שהעניין מצריך מהם), ולאחר מכן לבדוק כיצד מופע הסטנדאפ משתלב עם שאר ההפעלות וההרצאות המתוכננות לאותו אירוע.